https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ


در حفظ از کفش چرم به صورت کلی اصولی را می بایست رعایت فرمائید . تا طی مقطع استفاده , کفشهایتان خوش شرایط و سلامت بمانند . 

محافظت از کیف چرم


برای محافظت از کفش چرم نباید آن را با خودرو لباسشویی شست . به‌این استدلال که در شرایطی‌که به پشت آن آب رسد . چرم احتمال دارد ; نرمی و لطافت خویش را ازدست دهد . و زیبایی اول خویش را دیگر نداشته باشد . 
لکه ی ناشی از خودکار به هیچ وجه از روی چرم منزه نمیشود . پس تلاش فرمایید , کفش چرمی خویش را تاحتی المقدور از جوهر و رنگ و ازاین دست قبیل مواد بدور نگه دارید . 
کفش چرم را در کیسه های پلاستیکی قرار ندهید . چون سبب رطوبت احتمالی شده و احتمالا کفش چرمی شما کم آب یا این که کپک بزند . 
برای مراقبت از کفش چرم خویش هیچ زمان آن را در معرض نوروروشنایی بدون واسطه آفتاب قرار ندهید . برای حفظ در منزلتان کفش هایتان را مدام در بوفه و دوراز آفتاب ورطوبت قرار دهید . 
در‌حالتی که از کفش چرم به بازه طولانی نمی‌خواهید استفاده نمائید . خبر نامه مورد ای خیر و خوبی برای مراقبت از آن میباشد . به‌این صورت که خبرنامه رو مچاله کرده باطن کفش نهاده تا صورت ظاهری آن اثبات بماند . 
دمای مطلوب برای مراقبت از کفش چرمی 25 تا 30 جايگاه می‌باشد . 
در صورت تر شدن چرم , فورا آن را به چوب لباسی مطلوب معلق فرمایید . بگذارید که در دمای معمولی اتاق بدور از نوروفروغ آفتاب و حرارت , کم آب شود . در صورت کم آبی جنس چرم , جنس چرمی را باطن یک کیسه نایلونی که ترک کوچکی دارااست قرار داده و حدود یک ربع نایلون دربردارنده را بغلتانید و ماساژ دهید . کم آبی چرم با این فعالیت تا حد متعددی از بین خواهد رفت و بعداز چند دفعه استفاده ( پوشیدن ) به موقعیت در آغاز گشوده خواهد گشت . 
اصلا چرم وکفش چرمی را با موادی ازقبیل پارافین , گلیسیرین و روغنهای نامرغوب واکس نزنید . چون این مواد درخشان کننده از مواد نفتی وشیمیایی به‌وجود آمده اند . منجر ازبین رفتن بافت چرم شما خواهد شد . 
از اسپری های جانور در بازار , برای درخشان کردن کفش چرم خویش استفاده نکنید . چون ارتفاع قدمت کفش راکاهش داده وبه مرور بافت چرم را ازبین میبرد .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 123 تاريخ : شنبه 2 دی 1396 ساعت: 14:04